اس ام اس غمگین
 
میتونید اس ام اس هایی جدیدتون رو به 09331980600 ارسال کنید تا در وب به نمایش بزاریم با اسم خودتون
اس ام اس عاشقانه کنارم نیستی
 
کنارم نیستی اما دائم در کوچه های ذهنم قدم میزنی! شاید دوست داشتن یعنی همین...
 
عشق‏ ‏یعنی‏ :
‏همین‏ ‏که‏ ‏باهات ‏خاطره‏ ‏داره‏ ‏برات‏ ‏کافی‏ ‏باشه.
 
امان از بوی پاییز و هوای ابری كه هرچه هوا سردتر میشود دلت آغوش گرمتری میخواهد...
 
بابک حمیدیان :یه چیزی بگو ترسم بریزه... باران کوثری :میمیرم برات...
 
دوست داشتن همیشه به گفتن نیست..
گاه به سکوت است گاه به انتظار..
 
دیگه همه نقطه ضعف من را فهمیده اند
از من چیزی میخواهند جان تور را قسم میدهند
 
در کنج دلم عشق کسی کلبه ندارد/در این کلبه ویرانه کسی جایی ندارد ابنجا که رسیدی مکن احساس غریبی/این کلبه ویرانه تعلق به تو دارد
 
نه کسی منتظر است... نه کسی چشم به راه... نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه... بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی هست؟ وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه...
 
من باتو فهمیدم تو زندگی یه چیز های رو نباید بگی وقتی زیاد گفتم دوست دارم تبدیل شدم به روزمرگی
 
چشم هایم را می بندم. کور بودن را به دیدن جای خالیش تر جیح میدهم.
 
آخر این همه لبخند و سرور ،
چشم پر حسادت زمونه بود ...
 
حکمتو یجوری خوندی که ؛
من که یارت بودم نتونستم باهات بیام !!!
 
وقتی دستاتو میگیرم... یه حس خوبی بهم دست میده... (ایهام داره دقت کن)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : ا نويسنده : \/\/Serf ToO ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.